الخميس، 26 فبراير 2009

دة انا غلباااااااااااااااان






كل واحد مقتنع انة مفيش زية وأنة بوسيلة أو بأخرى مختلف عن الناس وان مهم فعلا كويس اننا نفتكر كدة بس نعمل كدة بس لية الناس بتفتكر ان الدنيا حتقف لما واحد منهم يحصلة مصيبة اصلا ساعة المصيبة دية بتبقى انت فى دنيا و الناس التانية فى دنيا تانية لمل بكون فى مشكلة بتفرج على الناس و اقول فى بالى انا بس الى حاسس بدة انا بس ماهى الناس ماشية و بتضحك و مش فى بالها وساعات لما بكون مبسوط اقول زمان فى حد دلوقتى مش قادر بضحك وعندة مشكلة الى عايز اقولة اننا نحس بالناس انما الى يغيظك بقى ان مشكلة كل الناس الى اتفقوا عليها ومفيش عليها نفاش وان دية مشكلة كل الناس انهم طيبين زيادة عن الزوم وان طيبة قلبهم و سذاجتهم هى الى مواديهم ورا وان مشكلتهم انهم بيثقوا فى الناس بسرعة......اللة مدام كال الناسزى الفل كدة و كلهم طيبين كدة امال القتلة والحرامية و المغتصبين و كل الناس الوحشة دية بيجو منين واللة بجد كل متكلم حد يقوللك انا مشكلتى انى طيب زيادة عن اللزوم ....لأ وحاجة كمان بقى كل ما أجى اقول لحد حاجة يروح قايلك مش اكتر منى ...لازم كل واحد يطلع نفسة غلبان اكتر من التانى لحد مقفشت قولت انا لو حد قالى كدة حرد مش حسكت زى كل مرة ...مرة بقول لواحد انا تعبان بقى مش حجى معاكوا علشان بقالى يومين منمتش و تعبان و عايز انام يروح قايلك واية يعنى منا بقالى اربع ايام منمتش ...طب دة تقولو اية غير وانا مال اهلى انت يا عم خارق و سوبر و قادر تستحمل انا مالى وانت مثلا لما تقولى كدة الطاقة و النشاط حيجولى يعنى اية الناس دية متسمع وانت ساكت لازم تعيش الدور وتطلع نفسك غلبان و بتيجى على روحك
وكمان كل واحد لازم كرامتة تنقح علية و عرق الرجولة يضرب فى قفاة ولازم يبقالة الكلمة الأخيرة ركزوا كدة مع الناس حتلاحظوا الموضوع دة كل واحد لازم يبقى لية الكلمة الأخيرة مش يخلاص الموضوع لا يقول اى حاجة المهم ابقى انا الى قفلت الموضوع وقلت اخر حاجة فية ههة

كان يعتقد أن بلاھته وعقده فريدة من نوعھا .. عندما اختلط بالناس أدرك أنه وباء متفش .. وقد أصابه
ھذا بالذعر .. كان يحسب نفسه متمیزًا أكثر من ھذا ..!