الاثنين، 24 أغسطس 2009

نزلة معوية حادة

  • هو أنا أكلت أية بره مش فاكر تكونش المرة الوحيدة الى قررت أكل فيها من عند روماريو دة و كنت جعان فأكلت من عنده
  • سخونة و ترجيع و تكسير في الجسم و درجة حرارة 39
  • أصل أنا كل م اشرب مياه أروح مرجعها تانى وأقول يادى النيلة طب حصوم ازاى الأكل مش مهم إنما المياه حعمل أية
  • نايم طول اليوم أول يوم رمضان مش قادر أتحرك و نفسي اشرب والله كنت حعيط عشان الراجل يأذن
  • كل واحد يدخل الغرفة ياخد حاجة من سكات و يطلع تانى و أنا عمال أقول هو أنا مش باين ولا أية
  • كل واحد يدخل يزعقلى و يقولى انزل اشترى اطلع شوف عمال روح هات مش عارف أية وأنا أقول والله تعبان مش قادر
  • مصدقوش غير لما روحت المستشفى واخدت 3 حقن في المتين وعملت التحاليل ساعتها قالولى دة أنت شكلك عيان بجد
  • لما عرفوا أنى عيان كلهم بيحبونى وقلقانين و خايفين علية أنا عايز كده علطول
  • دلوقتى أنا أحسن شوية الحمد لله بس هو الى في الصورة دة لسه موجود هو و المغص
  • مش مهم تقولوا أية يالى حتقروا عشان أصلا البلوج دة ليا أنا وزى منا قولت من 2 بوست فاتو