الأربعاء، 1 يوليو 2009

i love you


I love You

ده اللى كان نفسي فيه
لو تيجي صدفه تجمعني بيه
فرصة عمري اضيعها ليه
مش معقول عيني قدام عينيه
ده اكتر مـ اللى حلمت بيه
ده اليوم اللي انا مستنيه
عشان اقول
وياه الحياه هاتحلي وانا معاه
هو ده اللى انا بتمناه
واللى عيني شايفاه احساس
انه احلي واغلى الناس
خلى قلبي يقولي خلاص
اهدي بقى لقيناه
ايوة هقول واعيد

ماهو بقى جمبي ومش بعيد

فرحة قلبي كأنه عيد مستنيه
يللا اهو جه الاوان
مش هستنى اليوم كمان
لازم اقوله انا من زمان
عيني عليه
*****************************
عاشق صوته وكلامه
عايش على احلامه
معرفش ليه قدامه
بتلف الدنيا ديا
الله على حبك انت
مابحبش غيرك انت
والدنيا عندي انت
والدنيا عليك شوية
ضحكت عينك لعيني
الله الله ياعيني
من يوم ماشافتها عيني
بتلف الدنيا بيا
****************************
اوعدني هاتفضل طول العمر فـي دنيايا
دي حياتي عايشها فـ جنه طول مانت معايا
ايام ... حلوة الايام
ياحبيبي معاك ولا فى الاحلام
*****************************
طمني وقولي هاتجيني
ياواحشني ومن زمان عيني
هاتموت عليك
ده انا بحلم يومها وانت جمبي
والشوق ياحبيبي جوا قلبي
وعينيا عليك
طمني
امتى تقرب مني
ده انا عاشق مستني
واقف فى مكاني وبنادي عليك
ياغالي
امتى تريح بالي
وحياتك قولهالي
قول ياللي كلامك باين فـ عينيك
*************************
عيني وانا شايفه عايزة تاني ايه
قلبي وانا عارفه قاللي روحي فيه
ده حبيب قلبي انا
يرتاح واتعب انا
وانا مين غيري انا
يهواه زيي انا
*****************************